Za logo (ještě není jistý název - asi to bude MirrorGame) děkuji Jakubovi.
Toto je vývojová verze. Ve správné podpoře jsou prohlížeče: IE6, Mozilla1.7, Opera7.53 a FF1.0.
Zobrazit nápovědu
Cíl hry:
Umístěte zrcadla na takové pozice, aby se přes ně dostal laser do cíle (šipka u
které na začátku laser není). Zrcadla odráží jen z jedné strany, druhá je propustná rovně!
Ovládání:
Zrcadla se z možností a z mapy přenášejí způsobem drag&drop (chytnout &
táhnout & pustit). Pro restart hry zvolte odpovídající možnost v nastavení.
Pro zastavení laseru klikněte znovu na tlačítko "Vypustit laser". Když laser narazí
do zdi, hrací pole se na okamžik zvýrazní a laser se resetuje. Až laser nasměrujete
do cíle, zobrazí se tlačítko pro pokračování.
Trocha historie:
14.února - 23.dubna 2005 proběhl celý vývoj hry (verze beta4-beta6)
Celý nápad vznikl na jedné suplované hodině češtiny v posledním roce základky,
dívali jsme se na film o Čapkovi a v našem "IT kroužku" ve složení Tomík, Kuba a já
jsme začali kreslit na čtvrečkovaný papír zrcadlovou místnost, kde se mělo umístit
jedno zrcadlo aby paprsek dorazil do cíle.
TODO list: další levely, možná další designy, stránky ke hře
10.prosinec 2008 našel jsem na disku verzi beta6, ke které jsem v listopadu
dopsal DEV-mód a vytvořil napeklený level. Vzhledem k tomu, že tahle hra je vyloženě
evergreen ^.^, tak jsem se rozhodl ještě dopsat volbu levelu, neboť sekvenčně to je otrava.
Mimochodem na dvouhodinovce češtiny. Rozhodl jsem se zanechat GUI nostalgicky jak bylo
v beta4, novinkou je volba levelů a DEV-mód (popsán v levdev.js)
A ano, název je jistý, LaserGame for ever!